marți, 13 septembrie 2011

Saramură de pui

Această saramură, pe lângă faptul că este gustoasă, are şi o poveste amuzantă. Pe scurt:  am folosit la prepararea ei şi ardei roşu care, la momentul cumpărării, am crezut că e iute în limite rezonabile. După ce l-am copt puţin, l-am lăsat la răcit şi am început să curăţăm....nimic ciudat până aici. L-am tăiat fâşii-fâsii şi de aici a început nebunia! La un moment dat, am simţit o arsură în gât şi în acelaşi timp am început să tuşim groaznic. Ziceai că a luat ceva foc lângă noi, v-aţi dat seama...ardeiul era al naibii de iute.


Ingrediente:
2 pulpe de pui
2 roşii coapte
1 ardei roşu copt
3 căţei de usturoi
1/2 jumătate de ardei iute copt
1/2 legatură de pătrunjel
sare, piper

Pulpele de pui se spală bine şi se dau cu sare şi piper.
Se frig pe grătarul încins aproximativ 40 de minute.
Între timp se pun la fiert 2 căni de apă. Într-un castron punem roşiile curăţate de pieliţe şi tocate mărunt împreună cu ardeii curăţaţi şi tocaţi mărunt.
Când apa este fiartă, adăugăm amestecul din castron şi pulpele de pui. Lăsăm să fiarbă 5 minute. Se serveşte cu mămăliguţă.
                                                                   Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu