vineri, 20 mai 2011

Biscuiti cu lamaie

Exista momente din zi cand spunem ca am vrea, am  manca ceva bun sau parca am rontai  ceva:D. Pentru unii dintre noi ceva bun inseamna de cele mai multe ori biscuitii .Fie dulci sau sarati, crocanti sau sfaramiciosi, simpli sau cu crema...biscutii sunt intotdeauna buni sa-i ai langa tine la birou sau acasa. Si cum si noi aveam ceva pofta de rontait ne-am pus pe framantat.


Ingrediente:
100 g unt
100 g zahar
coaja rasa de la 1/2 lamaie
1 lingurita suc lamaie
200 g faina
1 galbenus

Mixam untul cu zaharul pana devin ca o crema.
Incorporam faina, apoi adaugam galbenusul, coaja si sucul de lamaie .
Amestecam bine pana aluatul devine neted. Facem din el o minge, il invelim in folie de plastic si il lasam la frigider minim 30 de minute.
Dupa ce s-a racit intindem o foaie  din aluat pe masa pe care am preasarat faina. Aluatul trebuie sa aiba o grosime de aproximativ 2 mm.
Decupam iepurasii, oite sau ce forme avem :))) si ii punem in tava pe hartia de copt (daca nu aveti hartie ungeti tava cu putin unt, compozitia are oricum unt deci nu se vor lipi foarte tare).
Ii coacem in cuptorul preincalzit la foc mediu  timp de 10-12 minute. Se scot pe un platou si dupa ce se racesc ii savuram langa un pahar de lapte sau pur si simplu simpli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu