miercuri, 6 aprilie 2011

Salată de vinete cu ceapă verde


Salata de vinete este o opţiune foarte bună pentru zilele de post! Am ales varianta clasică pentru că după părerea noastră, este si cea mai gustoasă.......păstrează gustul extraordinar al vinetei coapte. Nouă ne place la nebunie!!
Si pentru că anul trecut am fost hărnicute si ne-am pregătit de iarnă cu toate cele bune:)), am scos din congelator un pachet de vinete, l-am lăsat la dezgheţat, după care ne-am pus pe treabă.

Ingrediente (4 portii)

1 pachet vinete
sare
piper (optional)
ulei de floarea soarelui
3 fire de ceapă verde
1 gălbenus ou (opţional)

Am dezgheţat vinetele si  le-am lăsat la scurs.

Le tocăm mărunt.
Se taie ceapa mărunt si se pune peste vinete.
Se pun întru-un castron, adăugăm sare si ulei si amestecăm bine. Cui îi place si nu tine post poate adăuga si un gălbenuş de ou.
Cine are si ardei copti....e si mai bună:D:D
 
                                                                      Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu