luni, 27 februarie 2012

Sisters' Kitchen la Mic dejun de Bucureşti Food Fair # 2

Dragelor si dragilor,


Mulţi dintre voi ştiu că anul trecut am participat la prima ediţie a deliciosului  eveniment ''Mic Dejun de Bucureşti'', unde  am cunoscut oameni frumosi si ne-am simtit foarte bine.Luna martie vine cu Mic Dejun de Bucuresti Food Fair Ediţia a II-a, aşadar vă aşteptăm cu plăcinte, tarte, brioşe şi nu numai:).
Mai jos aveţi detalii despre acest eveniment....pe curând!


''Odată cu primăvara vine şi cel mai gustos mic dejun din Bucureşti!


 
Te aşteptăm duminică, 18 martie, în Papiota, să te convingi că cele mai bune tarte, brioşe, plăcinte, cheesecake-uri, clătite şi multe alte bunătăţi se găsesc la Mic Dejun de Bucuresti Food Fair Ediţia a II-a!
De la ora 11.00 te aşteptăm şi te ademenim din stradă cu miros de cafea proaspăt pregătită şi tarte cum nu ai mai gustat!  

Şi pentru că primăvara nu-i ca toamna, nici Mic Dejun de Bucuresti Food Fair 2 nu e ca primul aşa că organizăm şi un Fashion Sale care o să te încânte, cu siguranţă!
Unii dintre cei mai talentaţi bloggeri culinari te aşteaptă la un mic dejun prelungit până la orele 18.00, în Centrul Vechi al capitalei.
Ne găseşti pe Lipscani 43 (intrarea prin gang), dar te poţi ghida după mirosul de brioşe şi banana bread dacă nu găseşti adresa!"



 Vă aşteptăm cu drag să ne îndulcim şi să ne veselim !

6 comentarii:

  1. Spor la pregătiri și petrecere frumoasă! :D
    Eu nici de data asta nu am cum să ajung :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult,Ileana!Ne pare rau ca nu ajungi,chiar am fi vrut sa stam de vb la o cafea si o briosa....dar lipsesti motivat,k?:D te pupam si spor si tie

      Ștergere
  2. Waw ce frumos. De ce nu sunt si eu mai aproape :(

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astept sa ne vedem pe acolo! sper ca de data asta sa avem si noi timp sa mai stam de vorba :)

    RăspundețiȘtergere