marți, 22 martie 2011

Biscuiti cu ghimbir

Biscuitii acestia sunt cu dedicatie pentru prietena noastra Oana G, care este indragostita de ei. Noi am cumparat niste biscuti identici de la o pravalie cu delicatese si i-am facut cadou. Si de atunci a ramas cu gandul la ei. Am dat un search si am gasit reteta, am luat toate cele necesare si ne-am pus pe framantat...pentru Oana:). Cum au fost scosi din cuptor, si-a pregatit borcanul ei special pentru biscuiti si cu un mare zambet s-a asezat sa-i savureze:)).

200 gr unt
40 gr miere
320 gr zahar
700 gr faina
1 lingurita bicarbonat
2 lingurita sare
4 lingurite ghimbir praf

Untul, zaharul si mierea se pun pe foc laolalta la topit.
Se lasa la racit aprox 15 minute,
dupa care se toarna compozitia peste faina.
Se adauga bicarbonatul, sarea, doua oua si la sfarsit ghimbirul praf.
Se framanta bine
Luam din aluat, intindem dar nu foarte subtire si decupam cu ce forme avem la indemana.Noi am folosit-o pe cea inimioara ca doar au fost facuti din dragoste:D
Se aseaza in tava de cuptor la foc mic , aprox 10 min.
Se pot servi imediat sau in zilele urmatoare.Sunt execelenti la ceai, lapte sau cafea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu