miercuri, 14 decembrie 2011

Sâmbătă, 10 decembrie la Jaff

Sâmbătă am fost la JAFF şi ne-a plăcut tare mult, atât nouă cât şi prăjiturilor noastre care s-au simţit foarte bine printre rochii, fuste, genţi şi tot felul de lucruri care mai de care mai frumoase:). A fost o după-amiază foarte colorată, zâmbăreaţă în care am cunoscut oameni foarte draguţi şi pasionaţi.
Evenimentul a avut loc la Institute,the Cafe.
Mai jos sunt câteva fotografii de la eveniment, photo by hypestreet.


                                Mulţumim celor care au fost alături de noi....pe curând:).

4 comentarii:

  1. Mi-am pus ochii pe placinta aceea cu branza sarata, poate o mai prind la un eveniment asemanator sau pe blogul vostru, intr-o postare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Neata Bogdan,
    Daca nu ajungi la urmatorul eveniment,uite aici postarea:)
    http://2sisterskitchen.blogspot.com/2011/01/placinta-cu-branza-sarata.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ce de minunatii sunt acolo! Pai in cazul asta vreau o sa ma servesc cu placinta din link;) Cred ca-i dementiala nu-i asa? N-am fost niciodata la Jaff, e minunat nu-i asa? Va imbratisez cu drag! Sarbatori minunate si Craciun fericit !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Antonia,

    Placinta e excelenta, noua ne place foarte multtt...cand ai pofta si starea de framantat chiar merita:)
    Ne-a placut foarte mult evenimentul ,e prima data cand am partcipat si abia il asteptam pe urmatorul:D

    Te pupam si noi ....si mai ales pe piciul delicios**

    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere