joi, 22 decembrie 2011

1 An de Electrolux Passion4Cooking

Anul acesta moşul a venit mai devreme şi a fost cel mai tare moş ever**...8 decembrie, la Club Cortina!
Lucrul acesta nu ar fi fost posibil dacă Electroulx & Golin Harris nu existau, dacă nu dădeau naştere unui proiect atât de frumos care de curând a împlinit un an.
De data aceasta nu am fost invitate să gătim, ci fiecare dintre noi a pregătit brioşe pentru copiii de la un centru de plasament din sectorul 5.
Ne-am bucurat să participăm la această petrecere la care am fost întâmpinaţi ca la carte, cu pâine şi sare, ţuică şi multă voie bună. Am savurat porcul la proţap şi delicioase mâncăruri româneşti, i-am ascultat pe fiecare dintre bloggerii invitaţi povestind despre cine sunt ei şi ce îi pasionează şi am avut privilegiul de a fi colindaţi de un grup de copii.
Aceştia, la început de decembrie, au reuşit să ne introducă deja în atmosfera sărbătorilor şi să ne amintească faptul că nu avem nevoie de prea multe lucruri ca să ne bucurăm de viaţă, să fim mulţumiţi,mai buni şi mai zâmbăreţi.






Vj-ul serii a fost Carmen Georgescu:)

 Cel mai bun desert!!! Knickerblocker glory by Privileg Catering
Julfa, desertul pregătit de Alice
 Şi cadourile ***.......mulţumim!

 A fost o seară foarte frumoasă şi ne bucurăm foarte mult că am avut ocazia de a lua parte la acest eveniment,la acest proiect  alături de oameni aşa frumoşi.
Mulţumim Electrolux şi Golin Harris şi la cât mai multe reuşite cu şi despre food  ....şi nu numai:)

Cornelia,mulţumim pentru pozele fără de care postarea nu ar fi fost posibilă.


2 comentarii: