vineri, 25 noiembrie 2011

Cina cu Electrolux


Toamna asta ne-a adus multe veşti bune şi neaşteptate, iar acum pe final, ne-am mai trezit cu o mare surpriză: invitaţia de a participa la evenimentul Cina cu Electrolux, un proiect foarte frumos care a început acum aproape un an de zile. Evenimentul a avut loc marţi, la Club Cortina (Corbeanca), într-o bucătărie mare, frumoasă şi bine dotată.

Am fost norocoase  pentru că tema serii a fost fructele de mare şi cum ne plac foarte mult am putut pregăti una dintre reţetele noastre preferate şi anume orez cu creveţi. Reţeta o găsiţi aici.
Ileana de la Papa la Ile , ajutată de prietena ei Camelia au pregătit nişte tarte gustoase cu creveţi şi sos de smântână, iar (surpriza serii!) cei din echipa Electrolux, Carmen, Mugur şi Catalin, ne-au răsfăţat cu caracatiţă şi  tartine cu creveţi , multe şi delicioase.  Dacă toate cele menţionate mai sus au fost gustoase şi delicioase, nu ştim cum să mai descriem şi desertul adus de cei de la Privileg Catering. Demenţial!
Pe lângă toate aceste delicii culinare care au contribuit la a ne face seara frumoasă, a fost o adevărată plăcere să folosim toată aparatura Electrolux pusă la dispoziţie, de la aragaze la diverse tipuri de blendere.  Însă cel mai mult ne-a încântat atmosfera, deoarece atât fetele de la Gollin Harris cât şi cei de la Electrolux au fost o gazdă extraordinară – pe lângă că am gătit împreună şi am savurat aceste bunătăţi, am povestit, am râs, ne-am simţit exact ca în familie, şi a fost o seară de neuitat!

Încheiem cu imagini care vorbesc de la sine despre ceea ce a însemnat festinul Cina cu Electrolux.

    Orez cu creveti
    Tarte cu creveti by Papa la Ile






   Preparatele by Electrolux








Si desertullll!!!



2 comentarii: